Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Σκαλί, καλέ μου, σκαλί...

Από αναβολή σε αναβολή το πηγαίναμε ...
το σκεφτόμασταν πολύ πριν από το Πάσχα ...
φαντάσου... φοβερό !!!
τύχαιναν όμως βρε παιδί μου και δουλειές...
κάνε τούτο και κάνε το άλλο...
ωχ, Παναγία μου, πρέπει να τελειώσουμε κι αυτό ...
αμάν βρε παιδί μου...πότε θα φτιάξουμε και εκείνο ...
πώς το λένε αυτό που είχαμε σκεφτεί να κάνουμε μέσα στο Μάη ;;;
πώς μπλέξαμε έτσι φέτος... όπως και κάθε χρόνο εξάλλου ... 
κι αν έχεις και αναβλητική Κυρία...
βράσε ρύζι...
''μα δεν έχω προλάβει να κάνω τίποτα για τη διατροφή...''
καλά ακόμα ;;; τι κάνεις τόσον καιρό ;;;
και επιτέλους πρόλαβα... προλάβαμε πριν τελειώσει το σχολικό έτος ...!!!
και να... έτοιμη και η σκάλα μας ...
oh thanks God... !!!
και το νου σας... οι σκάλες θέλουν προσοχή...


                 










Δεν υπάρχουν σχόλια :