Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Summertime No 3...

...και εδώ είναι η Βασιλική
που έμαθε να σκανάρει 
και μετάδωσε με μεγάλη επιτυχία
τις γνώσεις της στους συμμαθητές της
προκειμένου να χρησιμοποιούν το σαρωτή 
και να περνάνε τις εργασίες τους στον υπολογιστή...
την ευχαριστούμε...
ιδιαίτερα η κυρία...!!!


































http://padlet.com/embed/wzqfzdfs4gmz
























Ώπα... ώπα... ώπα...
φτάνει...
καλοί είμαστε ...
άντε ισιώστε... τραβήξτε χειρόφρενο...
παρκάραμε... φύγαμε...!!!!








2 σχόλια :

ΒΑΡΤΑΜΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ είπε...

Αμάν!!!!!!Το κάνει ένα νήπιο κι εγώ ακόμη όχι;;;Τις οδηγίες...τις οδηγίες και γρήγορα παρακαλώ πολύ....:)))))Πολλά συγχαρητήρια στο κοριτσάκι και στη δασκάλα της!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τώρα απ'ότι βλέπω ,πρέπει να αποδείξω κι ότι δεν είμαι ρομπότ....Αν είμαι λιγάκι....πειράζει πολύ;;;;;χαχαχαχα

Eirini Solakaki είπε...

χα..χα.α.χ.αχ.α.χ .............έχω βάλει τέτοια ρύθμιση...;;;; δεν το κατάλαβα....
αχ.α.χα.χ.α.χ......αχ...γέλασα πάρα πολύ.....!!!!!!!!!!!! να΄σαι καλά....
εγώ πάντως είμαι και πολύ ρομπότ....πειράζει...;;;;;;;;;;